Reklamačný poriadok

I. Všeobecné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku a zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, všetko v platnom znení.

Predávajúcim je:

Obchodné meno: KADERNÍCTVO SLNEČNICE s.r.o.
Sídlo: Antolská 4, 851 07 Bratislava, Slovenská republika
IČO: 52756386
DIČ: 2121135324
IČ DPH: SK2121135324 (podľa §4, registrácia od 1.5.2022)
Počet zamestnancov: 5 – 9 (údaj k roku 2025)
Dátum vzniku: 19. novembra 2019

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti kupujúceho – spotrebiteľa pri uplatňovaní práv z vád tovaru alebo služieb zakúpených u predávajúceho prostredníctvom jeho prevádzky alebo webovej stránky.

II. Odkazy

Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na stránke predávajúceho.

III. Zodpovednosť predávajúceho za vady produktov

Predávajúci je povinný dodať tovar alebo službu v súlade s uzavretou zmluvou – bez vád, v dohodnutej kvalite a množstve. Zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí, ako aj za vady vzniknuté počas záručnej doby.

Za vady nevzniknuté vinou predávajúceho (napr. nevhodné používanie, neodborné zásahy, poškodenie cudzími látkami, prirodzené opotrebenie) predávajúci nezodpovedá.

Darčeky poskytované zadarmo k nákupu nie sú považované za predaný tovar, a preto za ich vady predávajúci nezodpovedá, pokiaľ nebolo vopred inak uvedené.

IV. Záručná doba

  • Štandardná záručná doba: 24 mesiacov

  • Pri použitom tovare: 12 mesiacov

  • Pri potravinách: reklamácia do nasledujúceho dňa od nákupu, resp. do dátumu minimálnej trvanlivosti.

Pri výmene tovaru alebo časti tovaru začne záručná doba plynúť nanovo.

V. Postup pri reklamácii

Reklamáciu je možné uplatniť osobne na prevádzke (Antolská 4, Bratislava) alebo písomne/doručením cez poštu či kuriéra.

Kupujúci musí doložiť doklad o kúpe (faktúru, pokladničný blok alebo záručný list). Odporúča sa popísať povahu vady.

Predávajúci:

  • je povinný potvrdiť prijatie reklamácie,

  • určiť spôsob vybavenia do 3 dní (v zložitých prípadoch do 30 dní),

  • vybaviť reklamáciu do 30 dní.

Ak sa reklamácia nevybaví do 30 dní, má kupujúci právo na výmenu, odstúpenie od zmluvy, alebo vrátenie peňazí.

VI. Práva kupujúceho

Kupujúci má nárok na:

  • bezplatné odstránenie vady,

  • výmenu vadného tovaru,

  • primeranú zľavu,

  • odstúpenie od zmluvy pri neodstrániteľnej vade alebo pri opakovanom výskyte vady.

VII. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňom zverejnenia na webovej stránke predávajúceho.

Zmeny reklamačného poriadku budú zverejnené online. Práva a povinnosti sa vždy riadia verziou platnou v čase uzatvorenia zmluvy.

VIII. Zásah do výsledku služby treťou stranou

V prípade, že zákazník po poskytnutí služby v našej prevádzke navštívi iné kaderníctvo alebo si iným spôsobom zasiahne do účesu alebo farby vlasov (napr. strihanie, prefarbenie, tónovanie, chemické zásahy), stráca nárok na reklamáciu, pretože už nie je možné objektívne posúdiť kvalitu pôvodne poskytnutej služby.

Reklamácie v takýchto prípadoch nebudú uznané.